Jarmila Kroupová 8.B

01.06.2019

Já mám tetu

Já mám tetu. Vybrala jsem si ji, protože je odmala mým vzorem. Je laskavá, hodná, vždy mi pomůže, když ji požádám o pomoc. Je dětskou sestrou, kterou bych se chtěla stát i já. Vždy když za ní přijdu do ordinace, dýchne na mne to zdravotní prostředí. Ráda se jí vyptávám, co k čemu slouží a jak se s tím zachází.

Když jsem byla malá, chodila jsem za tetou hlavně ze zvědavosti, tedy pokud jsem nešla na očkování nebo prohlídku. Pak jsem si doma hrála na zdravotní sestřičku. Má teta mi říkala, jaká má správná sestra být.

Má teta je vyšší postavy, má blond vlasy, oči velké a modré jako čisté nebe. Když se na mne podívá svýma očima, vždy mě uklidní a zahřejí. Její úsměv je jako když se dívá veselé sluníčko. Cítím se u ní jako v jiném světě.

Když jdeme na procházku, vždy si odpočineme. Jedna druhé se svěříme. Když se objeví nějaký problém, snažíme se to vyřešit nebo najít to nejlepší východisko. Říkáme si, co se nám stalo, nebo čeho jsme byly svědky. Uvědomuji si, že máme jedna druhou a že můžu za ní přijít, když něco potřebuji. Jakmile ji o něco požádám, snaží se mi vyhovět.

Mou tetu bych za nic na světě nevyměnila, ani za pytel zlata. Je můj anděl strážný. Jsem moc vděčná, že ji mám a že takový člověk je součástí mého života.

© 2019 Městská knihovna Němčice nad Hanou, Palackého nám. 25/ 79827
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky